نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5155
-
الف
+

چه کسی «سلمان فارسی» می شود؟ «شهاب حسینی»، «مصطفی زمانی» و یا...

«سلمان فارسی» بعد از سال‌ها قرار است تولید شود اما در این مسیر نام‌هایی تایید نشده در خصوص نقش مرکزی این سریال در فضای مجازی نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، در حالی که سریال فاخر «سلمان فارسی» مراحل پایانی نگارش را پشت سر می گذارند، این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون این سریال در فضای مجازی و حتی برخی رسانه ها نشر می شود که هنوز پاسخ دقیقی برای آن ها ارائه نشده است.

یکی از شایعات پیرامون سریال آقای داوود میرباقری نقش آفرینی «شهاب حسینی» در سریال «سلمان فارسی» می باشد که مدیر تولید این سریال در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: هنوز درباره کرکتر سلمان و حتی بازیگران مرکزی کار داود میرباقری و مشاوران آن ها به جمع‌بندی نرسیده‌اند ولی مطمئناً در گزینه‌های این کرکتر آقای شهاب حسینی قرار ندارد.

حال نام دیگری به میان آمده است و آن «مصطفی زمانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که پیش از این «یوزارسیف» سریال مرحوم «فرج‌الله سلحشور» بود.

این در حالی است که آقای زمانی یکی از گزینه های نقش آفرینی در سریال «سلمان فارسی» هم می باشد.

«احمد میرعلایی» در مورد احتمال حضور «مصطفی زمانی» در این سریال گفته که ما علاقه مند هستیم تا آقای زمانی در این سریال حضور داشته باشد و همه چیز به شرایط وی و همین طور سریال بستگی دارد.

باید منتظر ماند تا جزئیات دقیق و موثق درپیوند با نقش مرکزی سریال سلمان فارسی توسط کارگردان و یا تهیه کننده این سریال معرفی شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر